کد خبر : 52
تاریخ انتشار : 25 فروردین 1400

سوپرگل فوق العاده طارمی برای صعود پورتو کافی نبود| بازتاب گل زیبای طارمی به چلسی

سوپرگل فوق العاده طارمی برای صعود پورتو کافی نبود| بازتاب گل زیبای طارمی به چلسی

نیک نیوز: دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود پاری‌سن‎ژرمن و چلسی به نیمه‌نهایی همراه شد؛ سوپرگل طارمی هم برای صعود پورتو کافی نبود.
در شب اول از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میزبان بایرن مونیخ بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد. دیدار رفت در مونیخ با پیروزی 3 بر 2 پاری سن ژرمن به پایان رسیده بود و در نهایت این تقابل در مجموع دودیدار رفت وبرگشت با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید اما شاگردان پوچتینو به دلیل گل زده در خانه حریف در نهایت صعود کردند.

تک گل بایرن در این بازی را چوپو موتینگ در دقیقه 40 به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این مرحله، چلسی میزبان پورتو و یاران مهدی طارمی بود و این بازی با سوپرگل مهدی طارمی با یک گل به سود پورتو به پایان رسید.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این بازی نیمکت نشین بود و از دقیقه 63 وارد میدان شد. طارمی در مدت زمان حضورش در میدان بسیار موثرظاهر شد و در دقیقه 3+90 گلی زیبا با قیچی برگردان دیدنی به ثمر رساند اما در نهایت تیمش از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند. گل زیبای مهدی طارمی به چلسی بازتاب زیادی در فضای مجازی و در میان علاقه مندان این ستاره ایرانی در اروپا و ایران داشته است. 
چون دیدار رفت را چلسی با دو گل به سود خود پایان داده بود در مجموع با نتیجه دو بر یک تیم انگلیسی راهی نیمه نهایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0